Keményen készülnek a Polo R WRC első éles bevetésére a németek (itt és itt). A napokban Carlos Sainz teszteli a Német Rali ismert pályáin. Azt hihetnénk, hogy ha ennyire megy a munka, akkor a csapat is teljesen összeállt, "csak" az autó és a versenyzők hiányozhatnak a sikeres vébészerepléshez. Nagyon úgy néz ki, hogy másra is szükség lehet, mert szakembereket toboroznak a WRC-programhoz.

56843x4eb18ab157[1].jpg

Ha esetleg valamelyikőtöket felvennék, ne feledkezzetek meg rólunk: várjuk majd az exkluzív infókat és a tuti híreket.

57271x4eb30115a8[1].jpg

A Volkswagen Motorsport tehát WRC-projektjéhez keres

Villamosmérnököt, vagy ezzel egyenértékű végzettséget a méréstechnika (metrológia) területén

CAD Tervező mérnököt, Unigraphics NX 7.5 ismerete előny
 
Autóipari mérnököt, vagy ezzel egyenértékű végzettség futómű alkatrészek területén
 
Adatmérnököt, gépjármű verseny- és tesztadatainak kiértékelésére 
 
CFD mérnököt, a versenyautó aerodinamikai és hűtési rendszereihez
 
FEM mérnököt, járműalkatrészekhez és a teljes járműhöz
 
Autó villamossági szerelőt/autószerelőt

Az elvárások magasak, de nem teljesíthetetlenek: befejezett képzés és azt követő többéves - lehetőleg az autósportban szerzett - gyakorlat. Követelmény még az angol nyelvismeret és a csapattal a világszerte megrendezésre kerülő versenyeken.

57258x4eb300cf2f[1].jpg

A pályázatokat 2011. november 11-ig kell megküldeni a Volkswagen Motorsport GmbH Személyzeti Főosztályára: Ikarusallee 7a, 30179 Hannover, E-mail: gabriele.braeuer[kukac]volkswagenmotorsport.com

57274x4eb30121e4[1].jpg

Ilyenkor bánom, hogy nem vagyok mérnök...

Képek: rallyemagazin.de

Címkék: vw motorsport polo r wrc

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr73351580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szkotti 2011.11.04. 11:19:52

Na gyerekek, itt a lehetőség!
Meg lehet mutatni amitek van!

ommm 2011.11.04. 11:36:37

@Szkotti: Sokaknak csak a szájuk :)

GML 2011.11.04. 12:23:09

Ilyenkor bánom, hogy annó nem az NX-et kezdtem el tanulmányozni :'(

Szkotti 2011.11.04. 12:38:15

@ommm: Tudom, ezért a komment!
(SSE alkalmazottként kaptunk mi is hideget-meleget)

Littlerock 2011.11.04. 13:16:07

Magyarországon nem hemzseg a jókezű autószerelő, aki angolul tud... ne adj isten mérnöki diplomával rendelkezik...

Shadowbull 2011.11.04. 13:50:31

@GML: A CAD rendszer ismerete nem feltetel, csak elony.

Ha egyet ismersz, konnyen kiismered a tobbit is.

Egyebkent sem a CAD teszi a mernokot.

Az csak egy bonyolult ceruza.

sb

stig 2011.11.04. 14:32:34

hát én is igazán sajnálom, hogy nem errefelé indultam anno...

Leadfoot 2011.11.04. 14:42:01

@Littlerock: Aki meg jó a szakmájában, és jól tud angolul, az meg már rég dobbantott külföldre dolgozni. :-S

GML 2011.11.04. 14:42:11

@Shadowbull: Hát nem tudom, hogy mennyire vagy CAD körökben ismert, de azért nem olyan könnyű.
Ha több éves, évtizedes gyakorlatod vagy egy adott szoftverben, akkor nem egyszerű átállítani az agyadat/gondolkodásmódodat, hogy ugyanolyan munka sebességet érjél el...
sötöbö

GML

GML 2011.11.04. 14:51:40

@GML: Rosszul fogalmaztam. Úgy akartam mondani/kérdezni, hogy mennyire vagy jártas CAD körökben

GML

Szkotti 2011.11.04. 15:57:28

Jááj, csak a sírás megint.
Ha ez-ha az.
Akit érdekel a téma, és nem riad vissza az utazástól/ismeretlentől, akkor jelentkezzen.
Lehet ám, hogy sima roadként kezdi az ember, aztán még bármi lehet. De ha csak a sóhajtozás van, abból nem lesz semmi.

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.11.04. 16:10:38

@Szkotti: sajnos az én humán végzettségemet nem tudom elsütni, ezért reklámozom, hogy minél többen értesüljenek róla.

encore 2011.11.04. 16:23:01

Én autószerelő vagyok de nem vagyok oda a rallyért. Még annyira sem vagyok oda a kapkodva szerelésért.
angolul még csak csak tanulgattam de egyenlőre maradjunk ennyiben...
Informatikát (fősuliban)is tanulgattam, de pillanatnyilag nem ezzel foglalkozom.
Majd egyszer talán külföld, de az nem a VW konszernhez kapcsolódó bármi is lesz!

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.11.04. 16:53:11

@encore: A gyorsan szerelés és a kapkodva szerelés között komoly különbség van.

GML 2011.11.04. 17:01:33

@Szkotti: Mondta valaki is, hogy nem ér meg egy estét, hogy írjon egy villanylevelet?
Csak azt hiányolom a cikkből, hogy hol van kiírva a pontos pályázat...

Shadowbull 2011.11.04. 17:16:36

@GML: 7 evig ProE-ztem, utana ceget valtottam es 5 eve Catia V5-öt hasznalok.

Es konnyen lehet hogy nehany even belul atallunk NX-re.

Nemi fogalmam van azert a temarol.

sb

1kutya 2011.11.04. 17:18:48

"mennyire vagy jártas CAD körökben"

az év kérdése! elmenthetem?:-DDD

1kutya 2011.11.04. 17:19:26

nebazz! @Shadowbull: megelőztél:) (néha illene frissíteni, tudom)

GML 2011.11.04. 17:21:28

@Shadowbull: Én igaz, hogy csak 3 év Pro/E után váltottam SoldiEdge ST2-re, de volt vakaródzás az első hetekben És még mindig vannak dolgok, amik hiányoznak a Pro/E-ből...
Szóval az a lényeg, hogy meg kell pályázni, feltéve, hogy nem elégedett a kedves user a jelenlegi pozíciójával.

GML 2011.11.04. 17:23:29

@1kutya: Este van, este van, erők nyugalomba'...

Értitek, nem? :)

encore 2011.11.04. 17:59:03

@B. Capelluti:
A kifejezés szerint igen.
Viszont azt kifelejted hogy bizonyos esetekben nem elég a gyors szerelés, kapkodni kell és emellett nem lehet hibázni mert...
És ott nem elég ha nem hibázol, és az sem ha nem vagy elég gyors.
Erről még autószerelőtanonc koromból jutott eszembe hogy volt egy nemzetközi verseny és egy opel szervizes "munkatárs" mi csak úgy hívtuk gyorstüzelő :)))))
benevezett valami kerékfelszerelési versenybe, lett vagy ötszázadik.

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.11.04. 18:04:51

@encore: Nem egészen. Amellett, hogy gyorsan jár a kezük, csak nagyritkán van kapkodás. Viszont mindennek van normaideje. Volt olyan magyar szervizcsapat, ahol a tanonc addig gyakorolta az Impreza futóműcserét, amíg nem tudta egyedül jóval szintidőn belül azt, amit általában ketten csináltak. Úgy képzeld el egy profi csapatnál, hogy nincs egy felesleges mozdulatod, de elkalandozó gondolatod sem a 20 perces szervizidőben.

nem kéne... 2011.11.04. 18:11:15

hmm.

nincs autószerelő végzettségem, csak gépészmérnök, viszont abban egy percet nem dolgoztam. autószerelésben figyelemre méltónak mondható gyakorlatom van MÁSOK szerint.
improvizációtól sem jövök zavarba, hogy finoman fogalmazzak illetve khmkhm autójavításra korlátozottan alkalmas körülmények közt is értem már el kisebb-nagyobb sikereket.
célirányú ismereteim korlátozottak, de nem az alapoktól kellene kezdenem.
angolul jól tudok.
szabad-e locsolni?
:))))

nem kéne... 2011.11.04. 18:12:56

@encore:

tekerős emlővel autó fel, négy anya le kézzel, kerék le, kerék fel, anyák vissza, autó leteker, 1:04
:))))

encore 2011.11.04. 18:33:18

Valahova máshova került a hozzászólásom.

encore 2011.11.04. 18:34:27

Az első svéd nagyágyúhoz.
De hogy...

encore 2011.11.04. 18:37:37

Ha motiválni akarnátok is ezzel, én szerintem ehhez túl lassú vagyok még ha más gyorsnak is lát.
Angolul meg nem tudok még elég jól, németül meg csak 10-ig számolni.:)))
Egy biztos, vannak akik nálam gyorsabbak,
és gépészmérnök sem vagyok, nem is akarok az lenni, maradok autószerelő meg tanulgatom a programozást még elég sokáig asszem.

Pasas 2011.11.04. 18:57:43

Takarítót nem keresnek? Vagy autómosót?
komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása