Igaz, ami igaz, eleget hype-oljuk az osztrák audis Klausnert, aki jellemzően ügyesen terelgeti az ingolstadti tepsit. Mondjuk nem egy Kisbéres, de az Audija sem szól úgy. Klausner egyébként nagy bohóc, a közönség is szereti, bár nekem néha sok a show, és kevés a tempó.

969217_t1w747h560q80v38449_xio-fcmsimage-20131229163554-006000-52c0415a09544-.bdc4ae48-f5b9-40f8-b1f7-5d3317067379[1].jpg

A hétvégi Jänner Rallye-n az osztrák audis kiesett, mert eldobta az autót. Nem igazán értem, hogy sikerült ott, és úgy leesni az útról. (Technikailag értem: miután ellenkormányzással megpróbálta beállítani a driftszöget, a hajtott és kormányzott első kerék egyszer csak megtapadt, és az autó máris ment arra, amerre a kerekek néztek.) Önmagában az, hogy egy mégoly kiváló versenyző sétatempóval leesik az útról nem lenne ok arra, hogy megénekeljük. Erről a videóról az ismert répamese jutott eszembe, azzal, hogy a sor végére a kisegér helyett itt egy piros elefánt került. 

Miközben jól elszórakozunk ezen a burleszken, vegyük észre a lanciás versenyzők (Alfred Glaser és Richard Faltin) segítőkészsége nem mindennapi.

Címkék: video audi lancia quattro erc klausner landia delta

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr505739397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizsla_barat 2014.01.06. 18:26:12

mekkora is a tomegbeli kulonbseg? Azert onnan negykerekhajtassal es ekkora rangatassal ki kellett volna jonni

Quattroman 2014.01.06. 19:03:48

a sok tudatlan rángatóból 4-5 odaállt volna az Audi elé és elkezdi felfelé emelve nyomni simán kiszedik....

nikó 78 2014.01.06. 21:24:26

@Quattroman: Nekem is ugyan ez jutott eszembe, jó kis magyar gyorsaságin így beesik nagyjából "vállon" kivitték volna.Egyébként az mindíg érdekelt volna, ha egy ilyen korú autót s1, ascona,lancia delta, vagy a mégöregebb stratos, esetleg escort MKII-őt odaver valaki, sőt egyáltalán az üzemben tartásához honnan van alkatrész????

decompression 2014.01.06. 22:04:25

@nikó 78: Egyszer menj ki San Marinóba a Rally Legends-re, és majd meglátod miket törnek ropira. :-)

nortonvincent 2014.01.06. 22:04:44

Bal első kerek volt csak "tiszta" aszfalton, gondolom az elhúzta a kocsit.
B. Capelutti ezt meg én nem értem , most akkor nem érted de mégis érted? :-)
"Nem igazán értem, hogy sikerült ott, és úgy leesni az útról. (Technikailag értem: miután ellenkormányzással megpróbálta beállítani a driftszöget, a hajtott és kormányzott első kerék egyszer csak megtapadt, és az autó máris ment arra, amerre a kerekek néztek.)"

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2014.01.06. 22:17:26

@nortonvincent: technikailag érthető, csak maga a tény nem, hogy az a srác - aki alapvetően lapjával szétdriftel mindent ezzel a döggel, az, hogy eshet be így... :(

Oldm4n 2014.01.07. 09:44:35

@nikó 78: Gyakorlatilag bármit boltban megkapsz, szinte minden gyártásban van még valahol. Legfeljebb várni kell rá, ezért érdemesebb egy kis tartalékot képezni. De sok mindent le is lehet gyártatni. Nekem pl hátulkaparós Escortra gyártottak kuplungtárcsát, mert el**szott egy mérete volt szegénynek. Olcsóbb volt, mint egy jó LUK egyébként, harmincban megállt. Amúgy meg sok mindent úgy keresel, hogy méret alapján és reszelsz. (Kérek egy fékmunkahengert, 22.2-es átmérővel, 55ös hosszban! Jé, a dobfékes Mondeoé pont ilyen! Jajj, nem ott van a luk rajta, fúrni, reszelni kell...) Hát valahogy így.

nortonvincent 2014.01.07. 10:53:58

@edeleny beres: verseny technikai sport, ha technikailag érthető akkor mar nincsen több kérdés :-)
Shit happens :-)

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2014.01.07. 11:00:00

@nortonvincent: az érthető, hogy miért indult el az autó a külső ív felé, az viszont nem, hogy miért nem korrigált bele az ember, és miért állt a fékbe. Helyesebb lett volna, ha azt írom, hogy a fizikáját értem. Ez a momentum annyira megmagyarázhatatlan, mintha a navigátor vezetett volna, nem a lapjával, átlöttyintősen közlekedő Klausner.

pedaz 2014.01.07. 11:57:29

@Quattroman: Tuti én vagyok túl félős, de nem állnék tonnás tárgy elé csúszós, avaros lejtőn. De tény, hogy itthon a legnagyobb dzsindzsából is kiszedik a verdákat.

nikó 78 2014.01.07. 21:36:10

@Oldm4n: Azért ezen meglepődtem, elvégre 30+-os évjáratokról van szó.Valahol azért mindenképpen elképesztő, hogy én pl: a 21 éves széria autómhoz nagy szerencsével találtam ABS relét, egy 1db-os elfekvő készletet.De a 35 éves japán motoromhoz tizenéve nem találok fődarabot, jó az igaz nem mindennapi téma, de havonta legalább egyszer körbenézek és semmi.

datacom 2014.01.07. 23:17:55

@B. Capelluti: nagyobb százalékban zárt az hátsó speer és tolta előre.

Oldm4n 2014.01.08. 15:20:08

@nikó 78: Motorral én is szívtam, szerintem országos jelenség lehet - kevés a motor. Pedig az enyém csak húsz volt (VT1100C). DE. Ebay.de vagy Ebay.co.uk és ott van hozzá MINDEN! Mikor elvitték, bejáratott helyeim voltak, ahonnan pl gyári fékbetétekhez lehet jutni! Azt kell figyelni, hogy "Ship to" ott Europe legyen, vagy Worldwide. Azok bárhova elküldik, EU-n belül vámmentes. Én előreutalással vásároltam, kell hozzá bizalom, tehát csak komoly céggel üzletelhetsz (1000+ üzlet) mert nehéz Londonba rohangászni a pénzed után, ha nem küldik a cuccod. Azt nem tudom, van e már paypal itthon, ha van, akkor már nem gond ez sem! Sopronból meg jobban megéri Bécsbe járni, mint Győrbe alkatrészért. Olcsóbb... és van minden. :)

nikó 78 2014.01.08. 21:55:59

@Oldm4n: Köszi az infót,de sajnos ezeken már mind túl vagyok. Annó mikor 95-ben megvettem, ha valmire szükségem volt kimentem bécsbe Kawasaki központba be, ha volt megfelelő mennyiségű schilling nem igazán volt akadály. Csak 2000-ben odaadtam a hengerét egy ismerős gyökérnek aki motorfelújítással foglalkozott, tukép eltűnt a henger, és azóta tart a kálvária.Nagyjából ugyanebben az évben, megszűnt a hivtalos alkatrészellátás egyéb alaktrészből is. A britteknél sokáig futott a tipus (KH 125), 97-98-as évjárat is volt belőle, de fődarab ezekhez sincs már újként rendelhető, illetve egy pár éve ha jól emlékszem találtam potom 400 fontért, ami ugye vicc. Nincsenek vele nagy terveim, de jó állapotban van és különleges megoldásokal építették meg, ami jó árat jelent a német oldtimer piacon.Enni nem kér, szétbontani nem fogom de mindenképpen működőképesen szeretném továbbadi gyűjtőnek.

Oldm4n 2014.01.08. 22:25:44

@nikó 78: Nem vágom melyik a kicsike, de a KH a Kawánál nem kétütemű utcai gép? Mert ha igen, akkor szívás, ahhoz tényleg nem lesz sok minden. Mert egyébként a motorcsere elég jól működő trükk. Sőt, akár donorblokkal is érdemes játszani. Persze, csak ha van, de ilyenhez tényleg nem lesz. :( DE - Ha 2takt tényleg, akkor nem jó hozzá a cross Kawa KLX hengere? Vagy akár komplett motor? Ugyan nem OT kompatibilis, de legalább megy... :)
16 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása