Rendszeresen beszámolunk Kőváryék tripjéről. (Előzmények itt és itt)

Update!

Makai Gergőnek (MGR) hála, most beszéltem Barnussal. Körbenézett az autó mellett: mögötte a Casino, a tengeren "szegénységszagú kis hajók". Azt mondta, hogy a regularity verseny (átlagtartó verseny - a műfajról hamarosan bővebben is írunk) nagyon hard core. Huszonnégy órája rajtoltak, átkeltek az Alpokon, ami meglehetősen komoly kihívás volt huszonpárlovas Trabicsekkel. Határozottan cáfolta, hogy az autó kényelmes, hiszen nem ez volt a fő szempont. Ez egy raliautó, ami mint egy Schaffhausen. A hangulat pazar, iszonyatosan nagy szeretettel fogadják őket mindenütt. (Ezt MGR is mesélte már délután)

Annyi és olyan élményt szereztek már eddig, amit nem is reméltek. Olyan hóviharban voltak, az Alpokban, hogy a karburátor lefagyott. A hóban mezei téli gumival is odavertek gépcsodáknak. Most pedig elmennek aludni, holnap is mehetnékük lesz.

Sok képet és videót kaptunk a messze küzdő magyar különítménytől. A hangulat remek. Hétfőn reggel megérkeztek Torinóba, ahol a főtéren várták az átvételeket, és matricázták a kocsit. A Trabi roppant népszerű, havermágnesként működik: mindenki közel akar hozzá kerülni. Annyit tudunk, hogy egy megható rajtceremónia után elindultak a srácok (erről van videónk is), és ma érnek Monacóba. A sárga ruhás japán versenyzőket a kocsi színes vonzotta oda, és ezért  ólálkodnak a Trabant körül.

Ipari kémkedés. (Na jó, a toyotás csapatvezető nem hiszi el a műszaki megoldásokat, amelyekkel a kelet-közép-európai autósport vígan harcba szállt.

Nem tűnnek szomorúnak:

A sárga csapatruházat mindenkit összehoz

 

Youtube-on itt

 

Youtube-on itt

És itt a rajtdobogó:

Címkék: video trabant historic kőváry barna

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr34014777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipi1 2012.01.31. 16:54:52

De finom egészséges ropogós hangja van!Rég hallottam már ilyen hangot!

1kutya 2012.01.31. 17:15:19

egy DDR-es rendszámot igazán kukázhattatok volna valahonnan:)

Hurri Kán 2012.01.31. 17:41:28

Eccer gazdag leszek, Trabanttal megyek Monte-Carloba a kaszinóba. :DDD

2-More 2012.01.31. 17:58:55

Jól látom a hátulról készült képen, hogy az öv nem a csőhöz van kikötve, hanem elég meredeken fut lefelé, és nagy eséllyel a padló/gyári hátsó öv bekötési ponttnál ér véget? Nem veszélyes az? Csak mert egyi gyártó sem ajánlja hogy az öv 45 foknál nagyobb szögben induljon lefelé, viszont elég sok embernél látom, és tudtommal egy combos puffnál azt okozza,hogy lefelé nyomja az embert és összeroppantja a gerincet.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2012.01.31. 18:12:59

@2-More: csőhöz jobb lenne kötni, de egy amatőr rally gépátvételén szóltak a barátoméknak, hogy a gyári helyre rögzítsék az övet, me' az úgy jó. Szerintem is baromság, meg mindenki szerint.

1kutya 2012.01.31. 18:34:13

@gyvy: benevezek mitfárernek (sőt tudok valakit, aki megcsinálja ingyér a csövezést meg a futóművet).

jövőre indulunk?:-DDD

2-More 2012.01.31. 18:50:26

@becsületesnepper: Akkor mégse vagyok olyan birka, csövezett ladákon szoktam ezt látni hogy lenne is hova kötni, mégis a padlóhoz van csavarozva. Mondjuk az én talicskámnál is gyári helyre van kötve, csak a C oszlopra, ahogy tipushoz való szerelési lap is irja, azt meg hogy az alsó ponthoz kössem, kifejezetten tiltja, pedig az is csak amolyan fél-utcai vas. Igaz trabinál ez nem játszik, már amelyikben egyáltalán volt hátul öv, az is csak 2 pontos volt.

Hurri Kán 2012.01.31. 18:57:08

@1kutya:
Mennyünk. Addig lesz időm szmokingot is sináltatni. :D

1kutya 2012.01.31. 19:06:06

@gyvy: áhhh... elég lesz kölcsönözni. inkább a zsetonra valóra kell addig gyúrni:)

w a s d 2012.01.31. 19:34:25

@2-More:

Nem tudom, kire érvénye, érvényes- e még egyáltalán, vagy hogy tényleg köze van- e hozzá az FIA- nak, de a 2. oldal alján a 6.2- es pontban itt is valami max, 45 fokról írnak:

chelraf.ru/base/2007/AppJ_Art_253.pdf

vincent923 2012.01.31. 20:36:28

a padlóhoz kötni "közel függőlegesen" nem szabad.

utcai zsigulikon szokták még hátracsavarozni oda, ahol a két üléspárna találkozik, viszont így hátra nem tudnak ülni (max középen 1 ember)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.31. 22:08:45

Semmi tuning? :) Kár, az lenne még az igazi, ha valami kis piszka lenne rajta :)

Sunsertes 2012.02.01. 07:52:41

De tetszik.
"Hülye" magyarok, magyar "hülyék". :)

nagyonnagyon 2012.02.01. 07:59:30

www.acm.mc/page-tab-histo.php?id_menu=5&id_sousmenu=27&lg=en

www.acm.mc/page-tab-histo.php?id_menu=5&id_sousmenu=27&lg=en
Tekintélyt parancsoló mezőnyben feszít a Trabi(nk).
Akkor ez olyasmi verseny mint itthon az 1/100-asok csak iszonyat távolságokkal?
www.szuperkupa.hu/

Sunsertes 2012.02.01. 08:05:24

Abba belegondolt már valaki, hogy mi lesz, ha megnyerik? :)

robian 2012.02.01. 08:36:34

valahogy kellett volna szerezni rá egy DDR rendszámot
remek képek

Tizenkettő 2012.02.01. 08:42:03

@Sunsertes: Sajnos annak ellenére hogy átlagtartó verseny és elvileg a motorerő nem számít azért nehéz helyzetben vannak, mert sajnos számít. Az Alpokban nagy bajban lesznek, hogy nem tudnak felfele mindenhol sebességet tartani, és azt amit elvesztettek, azt lefele kell behozni. Szóval baromi nehéz dolguk lesz. Így eleve hátrányból indulnak azokkal szemben akik majdnem minden körülmény közt tudnak sebességet tartani. De ha jól tudom ezen a versenyen van valami 1300ccm alatti kategória is, ott lehet sikerül nekik valami jobb hely is akár.

Tizenkettő 2012.02.01. 08:42:53

@nagyonnagyon: Ha jól tudom olyan 4000km körül van a táv. Én is meglepődtem, brutális......

Sunsertes 2012.02.01. 09:13:13

@Tizenkettő
Köszi az infót.
Azért drukkolok Nekik nagyon.

nyjozsi2 2012.02.01. 09:30:14

Öv
A vízszinteshez képest lefelé min 10fok, max 45 fok lehet vállöv "iránya", jobbra-balra max 20fok. J függelék 253.6.2. A szabály megengedi a gyári pontok használatát, amennyiben a szögértékekbe beleférnek, de javasolja a csőre fűzést is.

Szkotti 2012.02.01. 12:08:38

@nyjozsi2: És mivel a csőben a vízszintes rész nem adná ki a lejtős 10 fokot (szintén csak képről), gondolom ezért van a gyári helyre kötve.

pipi1 2012.02.01. 17:32:05

@Sunsertes: Hát az mekkora lenne!És nem lehetetlen! :)

2-More 2012.02.02. 09:34:21

@Szkotti: Az OK, hogy a min 10 fokot nem éri el, de hogy a max 45öt meg meghaladja ha a padlóra kötöd, az hétszentség. Ráadásul a padlóra kötést nemcsak a szög miatt nem ajánlják, hanem amiatt is, mert ha gyűrődik-csavarodik a padlólemez puffnál, akkor lehet hogy nem az ütközés csinál ki hanem összeroppant az öv.

samot 2012.02.02. 20:58:01

Azért a zajvédö a fülükön nem semmi!:)

Szkotti 2012.02.03. 08:22:42

@samot: Maradjunk annyiban, hogy az nem _csak_ zajvédő, hanem etap átbeszélő, ami minden rendes versenyautóhoz jár... ;o)
komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (129) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása