A Barum Rallyn megszerzett Európa-bajnoki második helyezésük után először láthatják a szurkolók hazai pályán Csomós Miklóst és Bán Viktort a hétvégi Győr Rallyn. A jó híreknek ezzel azonban még nincs vége, hiszen Mixi elválaszthatatlan társa, Nagy Attila is visszatér, aki Cseh Vilmosnak fog navigálni. 

csomos_mixi_barumrally2023-1321.jpg

„Nagyon szerettük volna meghálálni a magyar szurkolóknak azt a sok kitartást és szeretetet, amit az idei Rally Európa-bajnokságon kaptunk tőlük, ezért nagyon kemény munka folyt a háttérben, hogy rajthoz állhassunk a Győr Rallyn. Tegnap (hétfőn) elhárult minden akadály, úgyhogy örömmel jelenthetjük be: Bán Viktorral ott leszünk – kezdte Csomós Mixi, a HM Academy versenyzője. 

Az Eb második hely után nagy az elvárás velünk szemben, én is, a csapatunk is ugyanúgy készülünk, mintha Eb-futamra mennénk, és ugyanolyan keményen fogunk harcolni is.“

csomos_mixi_mk_2023_08_17_barum_-391.jpg

A Győr Rally egyik legnagyobb kérdése Mixi navigátora volt. A Róma Rally óta Bán Viktor olvassa az itinert Csomós Mixinek és az Eb szezonzáró Rally Hungaryn is együtt fognak versenyezni. Ezért már csak a felkészülés és összeszokás miatt is fontos volt, hogy együtt induljanak. Bán Viktor azonban már év elején megállapodott Cseh Vilmossal, hogy a Győr Rallyn együtt versenyeznek. 

„Cseh Vili nagyon jó barátom, és tudom, hogy milyen fontos neki a hazai versenye – mondta Mixi. – Nem szerettem volna a terveit keresztülhúzni, és ha nem találtunk volna rá megoldást, akkor inkább én kerestem volna más navigátort. Ekkor merült fel, hogy ha már én kölcsönvettem Vili navigátorát, akkor ő kölcsönveszi az enyémet és Nagy Atival indulnak. 

Nagyon örülök, hogy Ati is igent mondott és a Kanári-szigeteki bukásunk után újra autóba ül. Hálás vagyok neki, hogy most is segített megoldást találni. Így tulajdonképpen két autóval is örömet tudunk okozni a szurkolóknak. Várunk mindenkit a hétvégén a Győr Rallyn.“

A szurkolók nem csak Mixi rajthoz állásának, de Nagy Attila visszatérésének is örülhetnek. 

csomos_mixi_081a0706.jpg

„Először is szeretném megköszönni azt a rengeteg támogatást, amit a Kanári-szigetek óta kaptam a szurkolóktól – mondta Nagy Attila. – Szükségem volt erre a pár hónapra, hogy mentálisan megerősödjek. Nem terveztem, hogy rajthoz állok a Győr Rallyn, az élet hozta így, de egyre jobban örülök neki. 

Az nem volt kérdés, hogy Mixi és Bán Vitya jó párost alkottak a Róma, a Veszprém és a Barum Rallyn is, és az sem kérdés, hogy ezt az összeszokottságukat nem szabad megtörni a Rally Hungary előtt sem. Ezért is vállaltam el, hogy az engem helyettesítő Bán Vityát helyettesítem. Cseh Vilit nagyon kedvelem, tudom, hogy fontos neki a hazai versenye és örülök, hogy a Mixi csapatnak és neki is tudok segíteni. 

Tegnap (hétfő) délután dőlt el, hogy megyünk, és bevallom, egy kicsit izgulok. A Róma és a Barum Rallyn is én készítettem a csapat menetrendjének tervét, úgyhogy ebből nem estem ki, de a pályabejárás megtervezését már régen csináltam. Általában két héttel a verseny előtt már mindennel képben vagyok, most pedig még éppen csak átfutottam a kiírást. Rettenetesen zavar, hogy nem látom át úgy a versenyt, ahogy ilyenkorra szeretném. 

csomos_mixi_cub_2895.jpg

Ahogy Vilit ismerem, jó hangulatú hétvégénk lesz. Most még izgulok, de amint elrajtolunk szerintem rendben lesz minden. Remélem, a szurkolóknak is sikerül egy kis örömet szerezni.“ 

A csapat együttműködő partnerei:

HM Academy – Hungarian Motorsport Academy, RabócsiRing Kft., CIKS Kft., ZÉG Kft., Balázs-Diák Kft., GR-Motorsport, Autogumiplaza.hu, Pirelli, MTE Speciál Kft., BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft., VÁRI-VILL Kft., BCS-Gépész Kft., Slep-Szer Kft., Cutler Fitness Veszprém

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr1818207969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása